مصاحبه آرشیو خبر ها
سازمان یافتگی تیمی و قدرت تاكتیكی یوونتوس مهم ترین دلیل موفقیت بانوی پیر ...

سازمان یافتگی تیمی و قدرت تاكتیكی یوونتوس مهم ترین دلیل موفقیت بانوی پیر ...

یوونتوسی ها در رقابت های این فصل به دنبال کسب سه گانه هستند و مدیران این تیم تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا تمامی شرایط را برای قهرمانی های یووه در جام های مختلف فراهم کنند و خرید کریستیانو رونالدو نیز یکی از این برنامه ها بود.

 

دینو زوف دروازه‌بان سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه‌های یوونتوس در سالهای 1972 تا 1983 + سرمربی یووه از سال 1988 الی 1990 در گفتگو با Tuttomercatoweb در رابطه با یوونتوس صحبت کرد.

 

یوونتوس و اسكودتو

 

كسب حداكثر امتیارات ممكن در سه هفته نخست نشان از سازمان یافتگی تیمی و قدرت تاكتیكی یوونتوس در شروع فصل جدید است. رم، ناپولی، اینتر، میلان و لاتزیو را در یك سطح دیدم؛ آنها می‌توانند اصلی‌ترین رقبای یوونتوس در رقابت‌های این فصل باشند.

 

یوونتوس و محبوبیت

 

محبوبیت یووه را نباید به خاطر دو بار حضور این تیم در فینال لیگ قهرمانان اروپا و یا خرید رونالدو محدود كنیم. یوونتوس نه در سالهای اخیر بلكه از دهه‌های گذشته تاكنون همواره یكی ازباشگاه‌های پر طرفدار در دنیا بوده است.

 

كریستیانو رونالدو

 

در فصل‌های گذشته نیز شاهد دیر روشن شدن موتور گلزنی كریستیانو رونالدو بوده‌ایم؛ به همین خاطر فكر نمی‌كنم مشكلی در این خصوص وجود داشته باشد. نگران نباشید او در همان لحظاتی كه نیاز است با گلزنی‌هایش به یوونتوس كمك خواهد كرد.

 

كلودیو ماركیزیو

 

سالها از پس هم می‌گذرند و هر بازیكنی باید بهترین تصمیم را برای آینده ورزشی‌اش بگیرد. خوشبختانه بازیكنی مثل ماركیزیو هنوز فرصت كافی برای بازی در سطح عالی و افزودن عناوین و افتخارات جدید به ویترین افتخارات ورزشی‌اش را دارد.

 

سنگربان شماره یك آتزوری

 

طبق آنچه تاكنون از سیریگو، پرین و دوناروما دیده‌ام، باید بگویم هر سه آنها شایستگی پوشیدن شماره یك تیم ملی ایتالیا را دارند؛ با این حال نظر نهایی بی‌تردید از آنِ روبرتو مانچینی است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: